Závody ve Pticích

15.05.2011 16:20

 V sobotu 14.5.2011 jsme si naplánovali hobby závody ve Pticích. Naplánované to bylo pěkně, nakonec to však proběhlo trochu jinak. Já jsem jet neměla kvůli práci - nakonec jsem nejela kvůli zablokovaným zádům (marodím). Průběh dne zapisuju na webovky já tak, jak mi to bylo podáno ať ústně či písemně.

Původně měla jet Jana se Sísou a Terezka s Myšákem soutěž č.2 a Háňa s Myšákem soutěž č.3 - dopadlo to tak, že se jelo bez Myšáka, který se odmítal nechat zavřít do přívěsu. Přitom jinak jezdí v přívěsu (ale jiném) úplně normálně. Po závodech holky přišly na to, že přívěs byl na Myšáka příliš těsný a uvnitř příliš tmavý (Myšák je v určitých situacích strašpytel). Pokud pojede na závody, tak v prostornějším přívesu. Po anabázi s nakládáním se nakonec naložil Hastík, aby Sísa nejela sama. Nakonec závodila pouze Jana se Sísou - i když málem taky nezávodila. Na opracovišti bylo vše OK, ale na kolbišti to Sísa pojala po svém. Průběh parkuru mi Jana do mailu popsala takto:

"Sísa šla soutěž č.2 Skok do 80 cm za 4 tr.b.. Málem jsme ani neodstartovaly. Sísa na startovní čáře začala brzdit, až úplně zastavila a začala couvat. Nemohla jsem ji donutit dopředu, pak se to povedlo, ale brzdila, co to šlo, takže zastavila u prvního skoku. Nějak se mi povedlo, ji přesvědčit, ale vůbec nešla dopředu, furt brzdila. Po pátém skoku se se trošku uklidnila a nechala se pobízet a šla - jinak čistě a neshodila. Ale jsem spokojená, že to přešla dokola."

Sísa doma v práci lítá, nesmí se moc ohřát. Ve Pticích už byla vloni a s Háňou neodstartovala. Asi nechápe, proč má být na kolbišti sama bez koní. Dostihy jsou holt něco jiného. Normálně chodí sama od koní úplně v pohodě. Terezka po závodech zkoušela skákat s Hastíkem - nikdy předtím s ním neskákala. Nejdřív na opracovišti, potom jednotlivé skoky na kolbišti a z klusu. Hastík je profesor a jde přes všechno. Na druhou stranu po parkuru ve cvalu dost lítá a skoky skáče šikmo, pokud ho jezdec trochu nevodí. Terezka s ním šla za sebou jen čtyři skoky, ale Jana byla spokojená.

Po návratu do Plchova šel na jízdárnu ještě Monty a Myšák. Příští závody budou nejspíš opět Ptice nebo Černuc - ještě se uvidí. Do Černuce se určitě pojede skákat někdy v tréninku. V úvahu přichází na závody i Brenda, ale ta pouze na nízké skoky (Jana říkala, že by s ní Dan soutěž č.1 ve pticích přešel, jen by ji musel hodně pobízet, protože je na kolbišti hodně cválání). Dnešní fotky najdete jako obvykle.