Novinky za uplynulý měsíc

14.02.2010 14:19

Zhruba po měsíci jsem se dostala k doplnění novinek, které se za tu dobu udály. Já jsem si stáhla program Gimp na úpravu fotek a učím se sním pracovat. Zatím je to metodou pokus-omyl. Už jsem si sehnala i příslušnou literaturu, ale nemám moc času na pokusy. Další verzi programu má Jana. Vzhledem k tomu, že je na mateřské, má víc času i chuti si hrát s fotkama. Taky mi doma překvapivě začaly hnízdit zebřičky - asi radostí z nové klece. Místo budky mají druhou plastovou koupelničku vyplněnou kokosovým vlaknem. Dnes snesly třetí vajíčko. Já čekám na balík s kvalitním krmením pro chov a odchov exotů, které jsem objednávala přes internet. Háňa byla na horách. Kája má zkouškové období. O Káťu se pokoušela jakási choroba. Hastaven si někde pochroumal nohu, trošku pokulhával, tak chodil pouze do výběhu. Minulý víkend byli Martina, Háňa a Tomáš Turek vyzkoušet s Sísou a Míšou krytou halu v Krupé na Rakovnicku. Přijeli nadšení. Pokud to počasí dovolí, budou tam s koníky jezdit každou sobotu a neděli. Harýsek má "nový" výběh - celý dvůr. Obejde jízdárnu, sežere si seno u shozu z půdy a zkontroluje pracující človíčky na dvoře a skončí u výběhu s Ducem a Sesi. Tam společně ohryzávají hrazení.