Harýsek 25 let

05.06.2011 14:24

V pátek 3.6.2011 oslavil Harýsek v plném zdraví své 25.narozeniny. Panička Jana na ně úplně zapomněla - ostuda jedna. Já jsem zase pro změnu doma zapomněla pytel mrkve.

Hary chodí jednou až dvakrát v týdnu na procházku pod sedlem (a to má dvakrát operovanou levou přední nohu a funguje lépe než předpokládal veterinář), jinak je se Sadíkem celý den ve výběhu. Já a Jana známe Haryho od roku 1988, respektive 1989 - Jana začala na začátku tohoto roku jezdit. Pro Janu byl Harýsek láska na první pohled a na celý život, mě to trvalo zhruba podstatně déle, než jsem mu přišla na chuť. Ale tak to bylo u všech mých oblíbených koní - nejdřív jsem je neměla ráda nebo jsem se jich bála. O to úžasnější je potom vztah s takovým koněm.

Martina říká, že je Hary reklama na dlouhověkého koně. Určitě má genetické předpoklady, taky dostavá kvalitní krmení (dávám mu i vynikající potravinové doplňky pro lidi), má dobrou péči a co je možná nejdůležitější, má skvělý vztah se "svými" lidmi.

Všichni doufáme, že tu s námi bude ještě hodně dlouho.